تبلیغات سه بعدی به فیسبوک و اینستاگرام می آید شرکت مِتا پلتفرمز با همکاری یک شرکت فناوری تجارت الکترونیکی، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیسبوک و اینستاگرام را برای برندها راحتتر خواهدنمود. به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، شرکت VNTANA در بیانیه مطبوعاتی اعلام نمود یکپارچگی با VNTANA به برندها اجازه خواهد داد مدل های سه بعدی محصولاتشان را در این پلتفرمهای شبکه اجتماعی بارگزاری کرده و به آسانی به تبلیغات تبدیل کنند. اشلی کرودر، مدیرعامل شرکت VNTANA با اشاره به ایده آینده گرای مجموعه ای از دنیاهای مجازی که می توانند بوسیله دستگاههای مختلفی مانند هدست قابل دسترس باشند، اظهار داشت: این اقدام گامی به جلو برای تبلیغات در متاورس است. مِتا آینده خودرا روی ساخت متاورس بنا نهاده که ممکنست یک دهه زمان ببرد تا عملی شود. در این بین برندها در زمینه مد، زیبایی و مبلمان سرگرم کار تبدیل تبلیغات دو بعدی محصولاتشان به سه بعدی هستند. بر اساس گزارش رویترز، کاربران فیسبوک و اینستاگرام که تبلیغات سه بعدی را در کامپیوتر رومیزی یا گوشی خود مشاهده می کنند می توانند بعنوان مثال با تصویر یک کیف دستی تعامل کنند و آنرا برای مشاهده از همه زوایا حرکت دهند. 1401/01/07 12:40:56 5.0 / 5 744 تگهای خبر: الكترونیكی , دستگاه , سه بعدی , فناوری این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط تفاهمنامه همکاری برای پشتیبانی از نخبگان هوافضا به امضا رسید شروع رسمی برنامه هاتف جهت حمایت مالی از طرح های توسعه فناوری خداحافظی با روش های خطرناک سنتز نقاط کوانتومی از دل آب بیرون آمدند! راهنمای جامع خرید، نصب و استفاده بهینه از سیستم آبیاری هوشمند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۵