به مدت ۱۰ روز؛ تمدید ثبت نام اساتید دانشگاه برای دریافت اینترنت رایگان به گزارش سیبكس معاون وزیر ارتباطات اظهار داشت: ثبت نام اساتید دانشگاهی برای دریافت بسته اینترنت رایگان از فردا به مدت 10 روز تمدید گردید. به گزارش سیبکس به نقل از مهر، ستار هاشمی در اینستاگرام نوشت: پیرو درخواست جامعه دانشگاهی و پیگیری همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و نیز با موافقت وزیر ارتباطات، امکان ثبت نام اساتید دانشگاههای سراسر کشور برای اینترنت رایگان به مدت ۱۰ روز تمدید گردید. وی اظهار داشت: اساتید می توانند از فردا با مراجعه به سامانه ICTGIFTS.IR برای دریافت این هدیه ثبت نام کنند. قبل از این، ۲۹ مهرماه بعنوان مهلت ثبت نام در این طرح عنوان شده بود. منبع: sibex.ir 1399/07/30 13:10:08 5.0 / 5 1387 تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , فناوری این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ابداع سیستمی برای کاهش خطا های هوش مصنوعی اتصال کامل اینترنت بین الملل مشترکان سرویس مخابرات برقرار شد احیای رصدخانه مراغه، تجلی خرد در گذر از تاریکی های تاریخی خودرو های وارداتی را با حساب بانک اقتصاد نوین بخرید نظرات بینندگان سیبکس در این مورد نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۱