باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان تعیین تكلیف شد به گزارش سیبكس مدیرعامل شركت مخابرات ایران با اشاره به ضرورت تحقق رضایتمندی مشتریان اشاره كرد: باتوجه به صدور صورتحساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز 25 هر ماه، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیك قابل استفاده ماه بعد اضافه می شود. به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا صدری اظهار نمود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از ازدیاد تماس با سامانه های تماس غیر حضوری شركت مخابرات ایران جلوگیری شده و بازگشت حضوری مشتریان به مراكز مخابراتی كاهش پیدا می كند. وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه شركت مخابرات ایران در بخش های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداكثر رضایتمندی است و به همین دلیل در كوچك ترین مسائلی كه با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات كامل مرتبط می باشد، اهتمام ویژه توسط كارشناسان و متخصصین شركت مخابرات ایران لحاظ می شود. صدری همین طور اشاره كرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شركت مخابرات ایران به ویژه سامانه تیكت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشكلات و نظرات مشتریان است بوده كه انتظار داریم توسط كاربران مورد استفاده قرار گیرد. مدیرعامل شركت مخابرات ایران درانتها اظهار نمود: افزوده شدن ترافیك از روز ۲۵ هر ماه به ترافیك قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیك مشتریان، در كاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر چشمگیری به وجود می آورد. منبع: سیبكس 1398/11/20 23:14:44 5.0 / 5 4435 تگهای خبر: اینترنت , خدمات , كاربر , متخصص این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ربات کوچکی که رکورد سوسک های واقعی را در سرعت شکست راه حل های مدرن برای سازماندهی فضاهای انبار و فروشگاه ویدئویی از توانایی های خارق العاده ربات فیگور ۰۲ در کارخانه بی ام و یک ایرانی مدیر ارشد مالی ایکس شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۲