محبوب ترین پلت فرم تماشای ویدیو در جهان به گزارش سیبكس آمارها حاكیست كه كاربران تمایل بیشتری به استفاده و صرف هزینه برای تماشای محتوای ویدیویی در پلت فرم نتفیكس داشته اند. به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت pcmag از آن حكایت می كند كه كاربران علاقه و تمایل بسیار بیشتری به استفاده و صرف هزینه برای تماشای محتوای ویدیویی و فیلم بر روی پلت فرم نتفلیكس از خود نشان داده اند. نمودار زیر به ترتیب محبوب ترین و پرطرفدارترین پلت فرم های تماشای محتوای ویدیویی در جهان را نشان می دهد: این نظرسنجی ها كه توسط كارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی statista global consumer Survey صورت گرفته است، نشان داده است كه پس از نتفلیكس با اختصاص ۶۵ درصد از كاربرانی كه در طول یك سال گذشته برای تماشای فیلم و ویدیو پول پرداخت كرده اند، آمازون پرایم و Hulu با جای دادن به ترتیب ۶۵ درصد و ۵۲ درصد از كاربران در رتبه های دوم و سوم این جدول رده بندی قرار گرفته اند. رتبه های چهارم و پنجم این لیست هم به ترتیب پلتفرم های یوتیوب و آی تونز قرار گرفته اند كه سهمی ۳۶ درصدی و ۱۹ درصدی از بازار را به خود جای دهند. 1398/11/06 22:01:29 5.0 / 5 4246 تگهای خبر: بازار , سایت , كاربر , وب این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط این استارت آپ بیمارستان را به خانه می آورد جاه طلبی های چین در استفاده از هوش مصنوعی یک ماده کوانتومی مصنوعی با خاصیت مغناطیس کوانتومی ابداع شد اپل کارمندان بخش خدمات را اخراج کرد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳