خاصیت های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا سیبكس: امروزه هرفردی جهت انجام امور روزانه، به ارتباط اینترنتی نیاز دارد چون تقریباً هیچ كاری بدون اینترنت به نتیجه نمی رسد از سرگرمی تا خرید، كار و ارتباط؛ اینترنت همه چیز را به هم متصل كرده است. به گزارش سیبكس به نقل از مهر، ارائه دهنده خدمات اینترنتی پلی است بین مشترك و اینترنت. بدون یك ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی خوب، تجربه ی استفاده از اینترنت برای افراد می تواند ناامیدكننده و برای كسب وكارها می تواند مساوی با مختل شدن كار و عدم سودهی همراه باشد. برای هر كسب وكاری كه به سرویس اینترنت با كیفیت نیاز دارد، ضروری می باشد، پیش از انتخاب ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی پارامترهای خاصی را در نظر بگیرد. شركت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات دركشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با تمركز بر ارائه ی سرویس پهنای باند اینترنت به شركت ها و سازمان ها، نیاز انواع صنایع را بررسی نموده و توانسته طی بیشتر از هفده سال، سازمانهای مختلفی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره مند سازد. رسپینا هم اكنون بزرگترین ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی به سازمان ها در كشور است كه به بیشتر از ۴۵۰۰ سازمان در ۶۰ صنعت مختلف سرویس پهنای باند اختصاصی خودرا ارئه می دهد. ۱- سرعت با روند پیشرفت فناوری امروز، اگر كسب وكارها از اینترنت سریع استفاده نكنند، اجازه می دهند كه فرصت های رسیدن به اهداف كسب وكار از دست بروند. سرویس اینترنت با سرعت بالا برای كسب وكارها یك نیاز حیاتی می باشد كه اجازه می دهد كسب وكار بطور مؤثر عمل كند و روش های ارتباطاتی خودرا ارتقا بخشد. رسپینا سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی خودرا به سازمان ها و شركت هایی كه نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند، ارائه می دهد. كسب وكارها با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می توانند به صورت دائمی از اینترنت پرسرعت استفاده نمایند و از نتایج آن بهره مند شوند. ۲- پایداری مقدار زیادی از اعتبار برند به پایداری سرویس اینترنت آن بستگی دارد. ایجاد اعتماد و وفاداری به مشتریان تنها با همیشه در دسترس بودن كسب وكار قابل دستیابی است. رسپینا ارائه ی قرارداد سطح خدمات SLA معین با پایداری بسیار بالا، اینترنت پرظرفیت و پایدار را در اختیار كسب وكارها قرار می دهد. سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بستری مطمئن جهت پردازش و انتقال اطلاعات با میزان پایداری ۹۹.۹% در مركز داده اصلی شركت خودرا تضمین می نماید. ۳- پشتیبانی داشتن پشتیبانی فنی همه نگرانی های یك كسب وكار كه مربوط به سرویس اینترنتی می شود را می كاهد. رسپینا با هدف تكریم مشتركین خود و تضمین كیفیت در ارائه سرویس، بعد از عقد قرارداد نماینده ی مشترك در محل شركت رسپینا را به او معرفی خواهد كرد، نماینده یا پشتیبان موظف است همواره وضعیت سرویس مشترك را كنترل و مشكلات احتمالی یا پیش آمده را در اسرع وقت پیگیری و حل كند. ۴- پوشش دهی ارائه دهندگان سرویس اینترنت معمولاً قادر به پوشش دهی كل مناطق جغرافیایی نیستند. قبل از انتخاب تأمین كننده ی سرویس اینترنت می بایست بررسی های لازم صورت گیرد. رسپینا با دارا بودن مجوز FCP و ۲۴۰ پاپ سایت، ۵ شعبه و تعداد بسیاری نماینده قادر به پوشش دهی كل كشور است. ۵- تأمین امنیت تهدیدهای امنیتی چالشی ادامه دار برای متخصصان IT و مصرف كنندگان اینترنت است. رسپینا با استفاده از تجهیزات مخصوص، تمامی مشتركین خودرا از نفوذ ویروس ها، ورم ها و اسپم ها محفوظ نگاه می دارد و همین طور با اعمال بروزترین و كارآمدترین راهكارهای امنیتی جهت حفظ و صیانت از حریم كاربران با پیروی از اصول Onion Defense اقدام نموده است. رسپینا با به كارگیری سوئیچ های لایه ی ۳ و فایروال های سخت افزاری در لایه های Distribution و Access گام مهمی در تأمین امنیت مشتركین خود برداشته است. ۶- انعطاف پذیری بهره گیری از دانش نوین و ارائه ی سرویس مبتنی بر فناوری های جدید جهت تضمین ارائه ی سرویس اینترنت با كیفیت برای كسب وكارها بسیار ضروری می باشد. تیم فنی رسپینا با نظارت مستقیم واحد تضمین كیفیت همواره مشغول آنالیز نیازهای فنی كسب وكارها است. به روز نگه داشتن دانش پرسنل فنی و غیر فنی بوسیله دوره های آموزشی همواره در جریان است. همكاران سپینا با تسلط بر روزآمدترین روندهای فناوری های موجود، همواره مشغول ارائه ی راهكارهای نوین برای حل مشكلات مشتركین اند. تعهد در ارائه ی خدمات باكیفیت و مورد احتیاج مشتركین، از مهم ترین مؤلفه های فرهنگ رسپیناست. روشن است كه انتخاب ارائه كننده خدمات اینترنتی كاری سخت و تخصصی است. با این وجود، رسپینا تلاش می كند كه خدمات عالی و قابل اطمینان به مشتریان خود عرضه نماید. سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و همین طور VPLS شركت ارتباطات زیرساخت برای مشتركین قابل دسترس است. همین طور نگرشی نوین در پروسه نصب و راه اندازی و طرح لایه بندی نیروهای مركز عملیات و مركز فروش برمبنای مدل سه لایه ای برای پشتیبانی از حقوق مشتركین سرویس پهنای باند اختصاصی را به سرویس اینترنت متمایزی برای شركت ها و سازمان ها تبدیل نموده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا به سایت این شركت و یا با شماره تلفن ۹۱۰۷۰۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. 1398/06/07 15:11:46 5.0 / 5 4415 تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , خدمات , سایت این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط حضور همراه اول در کیش اینوکس۱۴۰۳باهدف گسترش فرصت های سرمایه گذاری حکم سرپرست دانشگاه تهران برای معاون سابق وزیر ارتباطات وزیر ارتباطات درگذشت معاون فنی سابق همراه اول را تسلیت گفت تاثیر ویترین و دکور مغازه بر فروش نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۵