Sibex سیبکس

انتشار نسخه مرورگر مایكروسافت اج برای iOS و اندروید

انتشار نسخه مرورگر مایكروسافت اج برای iOS و اندروید بعد از اجرای آزمایشی مرورگر مایكروسافت اج برروی سیستم های عامل اندروید و iOS، هم اكنون این شركت اعلام نموده است كه نسخه مخصوص گوشیهای آیفون و اندرویدی را منتشر كرده است.



به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، تقریبا دو ماه پیش بود كه شركت مایكروسافت اعلام نمود كه می خواهد نسخه جدید مرورگر اینترنتی مایكروسافت اج كه از گوشیهای هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می كند، را منتشر كند و در دسترس عموم كاربران قرار دهد.

شركت مایكروسافت كه مدتها بود در بازار گوشیهای هوشمند نوآوری خاص و جدیدی نداشت و در واقع ازصنعت گوشیهای همراه خارج شده است، اعلام كرده بود كه با استفاده از عرضه و معرفی مرورگر اینترنتی خود در بازار گوشیهای هوشمند حضور پررنگ تر و پر قدرت تری داشته باشد.

یكی از قابلیت های جالب نسخه گوشی همراه مرورگر اج، امكان همگام سازی آن با رایانه های شخصی است. ازاین رو كاربران درصورت رجوع و مطالعه مطلبی در مرورگر مایكروسافت اج در گوشی همراه خود، می توانند آن مطلب را بعدا در همین مرورگر در رایانه شخصی خود دنبال و مطالعه كنند. لازم به ذكراست كه این مرورگر مذكور باید در ویندوز ۱۰ رایانه نصب شده باشد تا بتوان ادامه مطلب را در رایانه شخصی دنبال كرد.

هم اكنون مایكروسافتی ها تنها یك روز بعد از آنكه نسخه مرورگر مایكروسافت اج را برای سیستم عامل اندروید منتشر كردند، نسخه مخصوص گوشیهای آیفون یا سیستم عامل iOS را هم منتشر كردند و از این پس كاربران قادر خواهند بود برای بهره مندی از قابلیت های این مرورگر اینترنتی، از فروشگاه های آنلاین خاص سیستم عامل گوشی خود، آن را دانلود و نصب كنند.



 

1396/09/12
23:57:07
5.0 / 5
5080
تگهای خبر: iOS , اندروید , اینترنت , سیستم عامل
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است