Sibex سیبکس

طراحی پنل پشت آیفون 8

طراحی پنل پشت آیفون 8 به گزارش سیبكس اپل قصد دارد امسال گوشی iPhone 8 را معرفی كند به همین خاطر شایعه‌ها و تصاویر زیادی تا به‌ حال درباره این گوشی منتشر گردیده است. در جدیدترین خبر تصویر پنل پشت آیفون 8 به بیرون درز كرده است.


انتظار می‌رود كمپانی اپل گوشی iPhone 8 یا همان نسخه تولد ده‌سالگی‌اش را در ماه سپتامبر رسما رونمایی كند. حدودا دو ماه دیگر تا زمان مورد نظر باقی‌مانده اما بارها مشخصات ظاهری و قاب این گوشی توسط فاش كنندگان دنیای مجازی لو رفته است. در آخرین تصویر لو رفته شاهد پنل پشت این گوشی هستیم كه ظاهرا دوربین اصلی آن به‌ صورت عمودی چینش می‌شود.
 
این آیفون تازه قرار است پنل پشتی از جنس شیشه داشته باشد و لوگوی اپل هم در همان مكان همیشگی قرار می‌گیرد. همان‌طور كه در این تصویر تازه هم مشاهده می‌كنید، حسگر اثرانگشت دیگر در پنل پشت وجود ندارد. پیش‌ از این شایعه‌های متعددی درباره این موضوع وجود داشت و بسیاری از كارشناسان و كاربران ادعا كردند كه اپل نتوانسته تكنولوژی حسگر اثرانگشت را زیر صفحه‌نمایش قرار دهد، اما این تصویر تازه حالا معادلات را به هم می‌ریزد.
 
پنل شیشه‎‌ای تا حدودی به آیفون‌های قبلی شبیه است. آخرین باری كه اپل از این طراحی در گوشی iPhone 4S استفاده كرد، سال 2011 بود. فریم گوشی مذكور از جنس فلز طراحی‌شده بود و حالا كه قرار است iPhone 8 هم به پنل شیشه‌ای مجهز شود، احتمالا باید منتظر طراحی مشابهی باشیم.
1396/04/20
20:13:09
5.0 / 5
4484
تگهای خبر: آیفون , اپل , دوربین
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است