Sibex سیبکس

ردیابی تراكنش های صاحبان مستركارت توسط گوگل

ردیابی تراكنش های صاحبان مستركارت توسط گوگل سیبكس: شركت گوگل و مستركارت با همكاری یكدیگر، مدت ها به صورت كاملا مخفیانه پرداخت و خریدهای آفلاین صاحبان این كارت های اعتباری را ردیابی كرده اند.



به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، به نقل از بلومبرگ، خرید، پرداخت و نقل و انتقالات مالی صاحبان كارت های اعتباری مستركارت توسط گوگل كه یك قرارداد مخفیانه با این شركت منعقد كرده، ردیابی و پیگیری شده است. بدین ترتیب گوگل می تواند میزان فروش مغازه ها و فروشگاه ها را بر مبنای اطلاعات صاحبان و مشتریان دارای كارت های اعتباری مستركارت پیگیری كرده و به آن ها دسترسی پیدا كنند.

طبق مسائل ذكر شده در گزارش بلومبرگ، داده های كاربران، تراكنش و پرداخت های آنلاین و آفلاین آن ها بعد از رمزنگاری در اختیار شركت گوگل قرار می گیرد كه البته گوگل قادر نیست به اطلاعات شخصی آن ها دسترسی پیدا كند ولی این شركت ها می توانند اطلاعات موردنیازشان را از آن ها استخراج كنند.

كاربران به منظور جلوگیری از دسترسی گوگل به اطلاعات شخصی شان باید گزینه web and activity را در حساب كاربری خود در گوگل خاموش كنند تا از انتشار اطلاعاتشان در گوگل جلوگیری نمایند.




1397/06/12
21:16:04
5.0 / 5
5603
تگهای خبر: آنلاین , كاربر , گوگل , مشتری
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است