Sibex سیبکس

فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از كاركنان

فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از كاركنان سیبكس: مدیرعامل شركت مخابرات ایران با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود از همكاران خود و كاركنان خواسته نظرات خود درباره دو مبحث مربوط به آخر سال را بیان كنند و همینطور تاكید كرده كه تمام نظرات خوانده و مدنظر قرار داده خواهند شد.



به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، سید مجید صدری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

«همكاران گرامی سلام

طبیعی است هر گاه قصد انجام كار، طرح یا برنامه ای را داشته باشیم به كمك كاركنان و همكاران انجامش می دهیم. بعد از آخر كار هم از آنان می خواهیم نظراتشان را بنویسند و اشكالات و كاستی های احتمالی را گزارش دهند.

اما در هیاهوی آخر سال، به علت شتاب فراوان امور، فرصت بازنگری و بازرسی فعالیت های انجام شده را نداشتیم. بررسی فعالیت هایی از قبیل پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی در دو ماه آخر سال یا هدیه بهاری كه به مدد مدیران ارشد مخابرات بدست آمد. البته لازم بود ما به وضعیت پیمانكاران محلی و نیروهای شركت های پیمانكاری رسیدگی بیشتری می كردیم، اما ممكن نشد.

حال می خواهیم از این فرصت استفاده نماییم و همه را به فراخوانی مهم دعوت نماییم كه در آن نظرات خویش را پیرامون پرداخت های آخر سال و كاستی هایش برایمان ارسال كنند؛ بخصوص نظراتی كه مبین اشكالات احتمالی در پرداخت های پیمانكاران محلی باشد.

به دقت همه پیام ها را خواهیم خواند و در تصمیمات آنها را مد نظر قرار خواهیم داد.

موضوع مهم بعدی وضعیت فعلی اماكن رفاهی شركت در روزهای نوروز و مشكلات آن است.

ما یكی از شیوه های حفظ كرامت كاركنان و افزایش رضایتمندی آنها را در اهمیت دادن به دغدغه ها، رفاه و معیشت آنها و همینطور استفاده بهینه و حداكثری از منابع موجود شركت، می دانیم.

لذا از شما می خواهم برای بهبود وضعیت اماكن رفاهی شركت مخابرات ایران، بعد از استفاده از آنها در روزهای نوروز و بقیه اوقات سال، مشكلات و نقایص احتمالی را به همراه پیشنهاداتتان برای ارتقاء كیفیت و كمیت آن، در صورت امكان با مستندات كافی مانند عكس و تفصیلات برایمان ارسال كنید.

طراوت روزهای شادی بخش بهار در زندگی شما ابدی باد.»




1397/01/07
14:03:43
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: مخابرات
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است