تجهیز پستچی های آمازون به عینک هوشمند به گزارش سیبکس، عینک هوشمند «آمازون» با هوش مصنوعی به رانندگانش کمک می نماید تا بسته های خویش را سریع تر تحویل دهند. به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، شرکت آمازون(Amazon) فاش کرده است که هم اکنون روی عینک های هوشمندی کار می کند که برای رانندگان تحویل کالا طراحی شده اند و گزارش های قبلی در مورد این پروژه را تأیید می کند. به نقل از انگجت، این شرکت اعلام نموده است که این عینک ها از قابلیت های سنسور مبتنی بر هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری برای تشخیص آن چه دوربین هایشان می بینند، استفاده می نمایند. سپس رانندگان بوسیله نمایشگر سربالا(HUD) در این عینک که درست در لنز آن تعبیه شده است، راهنمائی دریافت می کنند. بنا بر اعلام آمازون، مدتی است که روی این عینک ها کار می شود و صدها راننده تحویل کالا، نسخه های اولیه آنها را برای ارایه بازخورد به شرکت، آزمایش کرده اند. این عینک ها بعد از پارک کردن وسیله نقلیه توسط راننده، بطور خودکار فعال می شوند. سپس بسته های مناسب برای تحویل را برمبنای موقعیت مکانی کاربران نشان می دهند. پستچی ها لیست بسته هایی را که باید بیرون بیاورند، روی نمایشگر HUD مشاهده می کنند و عینک حتی می تواند به آنها بگوید که آیا بسته مناسب را از میان انبوه بسته های خود بیرون می آورند یا خیر. وقتی آنها از وسیله نقلیه خود پیاده می شوند، عینک ها ناوبری مرحله به مرحله را به آدرس تحویل نمایش می دهند و همین طور خطرات موجود در طول مسیر را به آنها نشان می دهند و همین طور به آنها در پیمایش مکانهای پیچیده مانند مجتمع های آپارتمانی کمک می کنند. به عبارت ساده، این دستگاه به آنها اجازه می دهد آدرس های تحویل را پیدا کنند و بسته ها را بدون احتیاج به استفاده از تلفن هایشان تحویل دهند. رانندگان حتی می توانند با این پوشیدنی، مدارک تحویل را نیز ثبت کنند. عینک آمازون با جلیقه ای جفت می شود که مجهز به یک کنترل کننده و یک دکمه اضطراری اختصاصی است که رانندگان می توانند با فشار دادن آن با خدمات اضطراری در طول مسیر خود تماس بگیرند. این دستگاه دارای یک باتری قابل تعویض است تا استفاده در تمام طول روز را ضمانت کند و در صورت نیازِ رانندگان می تواند با لنزهای طبی و انتقالی نیز مجهز شود. آمازون انتظار دارد نسخه های آینده این عینک بتوانند در صورت تحویل بسته به آدرس اشتباه، به رانندگان اطلاع دهند و بتوانند عناصر خطرناک تر، مانند وجود حیوان خانگی در حیاط را تشخیص داده و به آنها اطلاع دهند. در رویداد سالانه ای که این شرکت در آن از این دستگاه رونمایی نمود، بریل تومی(Beryl Tomay)، معاون حمل و نقل آمازون اظهار داشت که این دستگاه احتیاج به مدیریت تلفن و بسته را می کاهد و به رانندگان کمک می نماید مراقب باشند که این امر ایمنی آنها را زیاد می کند. وی همین طور اظهار داشت که آمازون در میان آزمایش کنندگان، شاهد صرفه جویی 30 دقیقه ای در زمان برای هر بار استفاده بوده است. این شرکت چیزی در مورد توسعه عینک های هوشمند برای مصرف کنندگان نگفته است، اما گزارش قبلی پایگاه The Information حاکی از آنست که این شرکت همین طور روی مدلی برای عموم مردم کار می کند که مقرر است در اواخر سال ۲۰۲۶ یا اوایل ۲۰۲۷ ارائه شود.حرف آخر اینکه پستچی ها فهرست بسته هایی را که باید بیرون بیاورند، روی نمایشگر HUD مشاهده می کنند و عینک حتی می تواند به آنها بگوید که آیا بسته مناسب را از میان انبوه بسته های خود بیرون می آورند یا خیر. عینک آمازون با جلیقه ای جفت می شود که مجهز به یک کنترل کننده و یک دکمه اضطراری اختصاصی است که رانندگان می توانند با فشار دادن آن با خدمات اضطراری در طول مسیر خود تماس بگیرند. منبع: سیبكس 1404/08/01 18:01:48 5.0 / 5 19 تگهای خبر: ایمنی , باتری , توسعه , خدمات این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط دانشمندان از سم، طلا استخراج کردند خدمات حمل خودرو اصفهان از مجموعه خودروبران دانشمندان ایرانی چاپ 3بعدی روکش دائمی دندان ظرف چند ساعت را محقق کردند همکاری هیوندای موتورز با تویوتا گرم تر می شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۳