Sibex سیبکس
رئیس ستاد اربعین شركت ملی پست خبر داد

اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه های زوار اربعین

اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه های زوار اربعین سیبکس: بمنظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، تمامی واحدهای پستی مربوطه در شیفت های کاری طولانی تا اختتام شب و در ایام تعطیل بصورت کشیک درحال آماده سازی، توزیع و ارسال گذرنامه های هموطنان هستند.



به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، سعید شریف زاده- رییس ستاد اربعین شرکت ملی- با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، روند آماده سازی مرسولات گذرنامه را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد.

شریف زاده در این بازدید از اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه زوار اربعین آگاهی داد و اظهار داشت: ۱۱ باجه پستی در منطقه پستی جنوب غرب در دو شیفت بامداد و عصر، جهت پاسخگویی و پیگیری درخواست گذرنامه مشغول خدمت رسانی هستند

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست افزود: گذرنامه افراد ساکن در استانهای دیگر که با عنایت به برنامه ریزی برای سفر خود و تهیه بلیت، فرصت کافی برای انتظار دریافت گذرنامه در استان محل سکونت خودرا ندارند، به شکل اضطراری در این باجه ها تحویل آنها می شود. بر این اساس گذرنامه این دسته از زوار چنانچه چاپ شده و آماده و تحویل مرکز تجزیه و مبادلات کشور شده باشد، با ارائه مدارک شناسایی و بلیت، در این باجه ها فقط به شخص صاحب گذرنامه تحویل می شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اینکه تا کنون بیش از سه میلیون گذرنامه وارد شبکه پستی و توزیع شده است، اضافه کرد: با بررسی تعداد گذرنامه های تحویل شده توسط پست در سال گذشته، برآورد و تخمین تعداد گذرنامه های ورودی به شبکه پستی امسال در حدود ۱۰ میلیون جلد بود که با اقدامات خوب اداره گذرنامه این تعداد کاسته شده است.

وی ضمن اشاره به این که تنها ۱۱ روز کاری تا فرا رسیدن اربعین حسینی پیش رو داریم، اضافه کرد: تمامی همکاران ما در در شیفت های کاری طولانی تا اختتام شب و در ایام تعطیل بصورت کشیک درحال آماده سازی، توزیع و ارسال گذرنامه های هموطنان هستند.

وی ضمن اشاره به این که دفعات ارسال گذرنامه به مرکز تجزیه و مبادلات پستی، از یک دفعه به ۴ بار در روز افزایش پیدا کرده است، تشریح کرد: این مرکز بصورت شبانه روزی آماده ی دریافت گذرنامه و آماده سازی آنهاست، تا گذرنامه زوار در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر کشور به آنها تحویل داده شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست، همین طور ضمن اشاره به اینکه، بررسی مدت زمان سیر مرسولات گذرنامه در شبکه پستی و همین طور بازخورد مثبت مردم در مرکز تماس پست، بیان گر تسریع در روند ارسال و کاهش زمان تحویل گذرنامه ها تا ۷۲ ساعت و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان است، اضافه کرد: تمام توان و ظرفیت های شبکه پستی را برای ارسال بموقع گذرنامه ها به کار خواهیم گرفت.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست، با اشاره به اینکه نخستین کاروان پستی با پنج دستگاه کامیونت و دو دستگاه وانت به کشور عراق اعزام شده است، اضافه کرد: جهت خدمات رسانی مطلوب و تکریم زائران حسینی، دو پایگاه خدمات رسانی و موکب در شهرهای نجف و کربلا و پنج موکب نیز در مسیرهای پیاده روی اربعین مستقر شده اند و برمبنای نیاز و ضرورت های احتمالی دو موکب نیز در ایام منتهی به اربعین برپا خواهند شد.

طبق اعلام شرکت ملی پست، شریف زاده با اشاره به اینکه یکی از با اهمیت ترین دغدغه ها و نگرانی های زائران در طول سفر گم شدن اشیاء و لوازم شان است، اضافه کرد: با ارتقای سامانه «پست یافته» و افزایش قابلیت های این خدمت پستی، در موکب های مستقر در مرزهای خروجی و موکب های مستقر در کشور عراق به زوار فرم ثبت مشخصات داده می شود که با چسباندن بارکد مربوطه می توانند لوازم مفقودی خودرا در صورت پیدا شدن، رهگیری و در داخل کشورمان دریافت نمایند.

وی ضمن اشاره به پویش «نذر خدمت» و استقبال کارکنان از این اقدام خدا پسندانه اظهار داشت: جمع کثیری از همکاران ما هم اکنون، در ادارات پست داخل کشور، شهرهای مرزی و همین طور در کشور عراق درحال خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازها و مسائل زوار حسینی هستند که جا دارد به آنان خدا قوت گفته و از آنان التماس دعای خیر داشته باشیم.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: بمنظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه ی خدمت به هموطنان، تمامی واحدهای توزیع در سراسر کشور بصورت کامل و با تمام توان تا اتمام روند تحویل گذرنامه ها فعال بوده و همین طور سامانه ۱۹۳ نیز بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهام های هموطنان و دریافت نظرات و پیشنهادات خواهد بود.

شریف زاده در آخر ضمن اشاره به برتری شرکت ملی پست در میان دستگاههای اجرائی کشور در هفدهمین جشنواره شهید رجایی و دریافت لوح و تندیس از رییس جمهوری اسلامی ایران، از تمامی کارکنان شبکه پستی کشور تقدیر نمود و اضافه کرد: این دستاورد بزرگ و بهادار حاصل عملکرد شایسته و کوشش های دلسورانه تمامی کارکنان شبکه پستی کشور است.





منبع:

1401/06/14
11:15:01
5.0 / 5
566
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , سفر , وب
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است