Sibex سیبکس

پیامی برای صیانت از یوزپلنگ ها

پیامی برای صیانت از یوزپلنگ ها سیبکس: ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی درباره ی حفاظت و مراقبت از اینگونه جانوری درحال انقراض اطلاع رسانی می کند.


به گزارش سیبکس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در قالب مسؤولیت اجتماعی خود، با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سمن های فعال این حوزه، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی (آسیایی) عبور می کنند، درباب مراقبت از اینگونه جانوری درحال انقراض، اطلاع رسانی می کند. تصادف های جاده ای، دومین عامل تلفات یوزپلنگ ایرانی است. از آنجائیکه جاده میامی-عباس آباد در استان سمنان، از دل با اهمیت ترین زیستگاه اینگونه باارزش طبیعت ایران عبور می کند، ایرانسل، از شروع شهریور ماه ۱۴۰۱، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی تردد می کنند پیامکی ارسال کرده و از آنان دعوت می کند تا هنگام عبور از این منطقه، احتیاط کنند. ایرانسل، اولین ارائه دهنده‌ی ۵G در ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه‌ی خدمات ارتباطی و کوشش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم، طی سالهای اخیر، با انجام کارهای گسترده ای همچون راه اندازی و بازسازی مدارس در مناطق لطمه دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه‌ی ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و …، اهتمام کرده تا در حوزه‌ی سرمایه گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند. ایرانسل همین طور در سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خودرا منتشر نمود. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب وکار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه‌ی سالانه‌ی فاکتورهای عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب وکار مسؤولانه» محسوب می شود. هفته گذشته، در روز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دوره‌ی «جشنواره‌ی روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی ۶ ستاره‌ی مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی» شد. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه‌ی مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.


منبع:

1401/06/07
13:09:47
5.0 / 5
727
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , خدمات , دیجیتال
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است