در راستای ارزیابی و رتبه بندی؛ فرصت ۲۰ روزه رگولاتوری به دفاتر پیشخوان برای بروزرسانی اطلاعات به گزارش سیبکس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ۲۰ روز زمان داد تا اطلاعات خویش را قبل از آغاز ارزیابی و رتبه بندی، به روز رسانی کنند. به گزارش سیبکس به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اظهار داشت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ۲۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر، اطلاعات خودرا بررسی و تکمیل کنند. وی با اشاره به این که سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در چند سال قبل بصورت برخط به راه افتاده است، اظهار داشت: با توجه به این که تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و اختصاص خدمات دستگاهها برمبنای رتبه دفاتر، بصورت الکترونیکی انجام می شود، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان باید با مراجعه به این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خودرا بررسی نموده و در صورت وجود مغایرت، آنرا مرتفع کنند. این مقام مسئول در رگولاتوری با تاکید بر این که ارزیابی و رتبه بندی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ برمبنای اطلاعات این سامانه انجام می شود، اضافه کرد: دارندگان پروانه دفاتر می توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در منوی خدمات الکترونیک، زیر منوی نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، یا آدرس الکترونیکی https: //geps.cra.ir به سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی دسترسی داشته باشند. دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان نیز در همین آدرس قرار داده شده است. 1401/01/20 23:38:22 5.0 / 5 452 تگهای خبر: ارتباطات , الكترونیكی , خدمات , دستگاه این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تشخیص سرطان دهان با آب نبات چوبی ! ساندویچ ساز عمده فراهم شدن امکان معامله خودرو در سایت های اینترنتی میانگین سرعت اینترنت ثابت و همراه نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۴