راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحتتر شد به گزارش سیبکس مدیرعامل فیسبوک اعلام نمود این شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی فروشگاه های دیجیتالی در اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا راحتتر می کند. به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، مارک زاکربرگ اظهار نمود: فیسبوک به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد فروشگاهها را در صفحات پروفایل شخصی اینستاگرام خود اضافه کرده و اکانتشان را با شرکتهای کالا مانند فانجوی یا براوادو لینک کنند. فیس بوک همینطور درحال آزمایش ابزار جدیدی است که به افراد اجازه می دهد برای تبلیغ محصول پول دریافت نمایند. این توانایی به تولیدکنندگان محتوا امکان می دهد از خریدهایی که از راه سفارش آنها به هوادارانشان انجام می گیرد، کمیسیون دریافت نمایند. برندها نرخ کمیسیون خویش را تعیین می کنند. این خبر در جهت تلاش فیسبوک و اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا از راه ابزارهای درآمدزایی جدید و رقابت با سرویسهایی مانند اسنپ چت و تیک تاک اعلام گردید. بر اساس گزارش بلومبرگ، فیسبوک در دوران پاندمی فعالیت در عرصه تجارت الکترونیکی را توسعه داده و کوشیده است کسب و کارهای کوچکی که حضور دیجیتالی خویش را توسعه داده اند تا مشتریان جدیدی را پیدا کنند، جذب نماید. منبع: sibex.ir 1400/03/22 22:05:30 5.0 / 5 577 تگهای خبر: الكترونیكی , توسعه , دیجیتال , سرویس این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط معرفی سیستم عامل هوشمند چینی دیدار ایلان ماسک و رییس جمهور آرژانتین با محوریت فناوری افزایش ۱۹۰ درصدی بازدهی سلول های خورشیدی با مواد کوانتومی جدید چاپ ۳بعدی اشیای پیچیده با استفاده از یک ماده ناشناخته! نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۲