پس از قطعی چند ساعته اختلال آفیس ۳۶۵ مایكروسافت برطرف شد سیبكس: آفیس 365، تیمز و برخی دیگر از سرویسهای آنلاین مایكروسافت بعد از اختلال چندین ساعته ای كه روز دوشنبه تجربه كردند، به وضعیت عادی برگشتند. به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، سخنگوی مایکروسافت این اختلال را که روی اکسچنج آنلاین هم تاثیر گذاشت تایید نمود اما درباره علت آن توضیحی نداد. مشکلات بعضی از این سرویسها اوایل روز دوشنبه از طرف داون دیتکتور گزارش شد که گزارشهای کاربران از مشکلات را جمع آوری می کند. گزارشهای مذکور نشان میدهد که قطعیها قبل از اقدام گروه احیای مایکروسافت، چندین ساعت ادامه داشته است اما سرانجام مشکلات مذکور برطرف شدند. بسته آفیس ۳۶۵ محبوب مایکروسافت شامل ورد، پاورپوینت و اکسل در یک سرویس اشتراکی آنلاین است. تیمز هم یک ابزار چت و همکاری است که با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده است. این اختلال مشابه اتفاقی است که هفته گذشته برای کاربران ابزارهای راندمان ابری G Suite گوگل روی داد. بر اساس گزارش بلومبرگ، اختلال و خرابی سرویسهای آنلاین هم اکنون مشکلات بیشتری برای کاربران به وجود می آورد برای اینکه خیلی از افراد در حال دورکاری و یادگیری ازراه دور هستند. خیلی از مدارس و سازمانهای آموزشی که به دنبال شیوع پاندمی ویروس کرونا به برگزاری کلاسها بوسیله اینترنت روی آورده اند، اتکای بالایی به خدمات مایکروسافت و گوگل دارند. منبع: sibex.ir 1399/07/08 13:32:22 5.0 / 5 1260 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , خدمات , سرویس این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط افزایش پهنای باند سایت های تلفن همراه استان فارس در مناطق پرتردد ۹ سفارش برای تقویت امنیت در تلگرام اخراج 9 هزار کارمند آمازون در هفته های آتی پیشنهاد وزیر ارتباطات برای بازبینی در فهرست اپلیکیشنهای محدود شده نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵