قابلیت جدید دیگری در راه واتس اپ سیبكس: بنظر می رسد كه پیام رسان واتس اپ می خواهد قابلیت جدید دیگری را تحت عنوان امكان ارسال پیام های خود تخریب شونده، به پلت فرم خود اضافه كند. به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، اپلیكیشن واتس اپ كه بزرگترین پیام رسان پركاربرد در جهان شمرده می شود، اخیراً قابلیت محبوب حالت تاریك را به پلت فرم خود افزود تا بدین ترتیب به جمع سایر اپلیكیشن هایی كه این توانایی را برای كاربران خود فراهم نموده بودند، بپیوندد و نظر و رضایت كاربرانش را به سمت و سوی خود جلب نماید. حالا برمبنای تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وبسایت gsmarena در نسخه بتا و آزمایشی این اپلیكیشن قابلیت ارسال پیام های خود تخریب شونده (self destructing messages) در چت و مكالمات خصوصی كاربران به چشم می خورد كه امكان انتخاب میان گزینه های یك ساعت، یك روز، یك هفته، یك ماه و حتی یك سال را برای كاربران فراهم خواهدنمود. این توانایی كه در بسیاری دیگر از پیام رسان های محبوب وجود دارد، به كاربران این امكان را می دهد تا پیام خودرا بعد از ارسال و انتشار پس از یك مدت زمان محدود از دسترس سایر مخاطبان خارج كرده و آنرا بطور خودكار و اتوماتیك از بین ببرند. هنوز مشخص نیست كه این توانایی چه زمانی به نسخه اصلی واتساپ و عموم كاربران اضافه خواهد شد. منبع: سیبكس 1398/12/26 21:15:25 5.0 / 5 3659 تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , پیام رسان , سایت این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط برخورد آیفون اولترا تاشو با نخستین مانع پیش از عرضه آیا رنگ مشکی حذف خواهد شد؟ تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اتصال کامل اینترنت بین الملل مشترکان سرویس مخابرات برقرار شد یک مشکل جدید برای آیفون تاشو آیا عرضه این گوشی باردیگر به تعویق خواهد افتاد؟! نظرات بینندگان سیبکس در این مورد نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۲