اولین دوره از لیگ اینترنت اشیاء كشور برگزار می گردد سیبكس: برای اولین بار در ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، لیگ IoT برگزار می گردد. به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، مركز نوآوری اینترنت اشیاء ایران (آیوتیك) پلت فرم تخصصی شتاب دهی استارتاپ های فعال در زمینه اینترنت اشیاء با همكاری ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و بعد از برگزاری لیگ در مناطق مختلف كشور، در آخرین مرحله و در تاریخ ۱۴ بهمن ماه امسال پیش رویداد منطقه شمال و مركز كشور را برگزار خواهد نمود. تیم های برگزیده مناطق مختلف كشور، در روز ۲۵ بهمن ماه، در فینال لیگ با هم به رقابت می پردازند و درنهایت ۳ استارتاپ برتر حوزه اینترنت اشیاء كشور از جانب داوران صاحب نام و سرمایه گذاران مطرح در حوزه IoT كشور انتخاب خواهند شد. بر اساس اعلام معاونت علمی، فینال لیگ همزمان با سومین كنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران- بوستان گفتگو برگزار می گردد و حضور در برنامه فینال برای همه علاقه مندان آزاد است. 1396/10/30 15:08:21 5.0 / 5 4914 تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , توسعه این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط برخورد آیفون اولترا تاشو با نخستین مانع پیش از عرضه آیا رنگ مشکی حذف خواهد شد؟ تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان ابداع سیستمی برای کاهش خطا های هوش مصنوعی اتصال کامل اینترنت بین الملل مشترکان سرویس مخابرات برقرار شد نظرات بینندگان سیبکس در این مورد نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۴