در دیدار جهرمی با فرماندهان ناجا تأكید شد؛ همكاری با ناجا برای دولت الكترونیك، جلوگیری از جرایم فضای مجازی سیبكس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بامداد امروز با تعدادی از فرماندهان ناجا ملاقات و گفتگو كرد. به گزارش سیبكس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بامداد امروز تعدادی از فرماندهان ناجا با حضور در وزارت ارتباطات با محمدجواد آذری جهرمی دیدار و درباره موضوعات مختلف خصوصاً در حوزه فناوری اطلاعات گفتگو كردند. توسعه همكاری ها با ناجا برای پیشبرد اهداف دولت الكترونیكی با عنایت به نقش مهم ناجا در پیاده سازی و اجرایی دولت الكترونیكی ازجمله موضوعات موردبحث در این نشست بود. همین طور طرفین بر جلوگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی خصوصاً كلاه برداری ها و تاكید بر كاهش تشكیل پرونده های قضائی و پیشگیری از لطمه های فضای مجازی به مردم تاكید كردند. افزایش همكاری ها برای مدیریت هوشمند حمل و نقل در كاهش تصادفات جاده ای از دیگر موارد مطرح شده در دیدار وزیر ارتباطات با فرماندهان ناجا بود منبع: سیبكس 1398/02/08 11:02:39 5.0 / 5 4371 تگهای خبر: ارتباطات , الكترونیكی , توسعه , فضای مجازی این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط برخورد آیفون اولترا تاشو با نخستین مانع پیش از عرضه آیا رنگ مشکی حذف خواهد شد؟ تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان ابداع سیستمی برای کاهش خطا های هوش مصنوعی رونمایی هواوی از بهترین گوشی هوشمند خود با مشخصات پیشرفته نظرات بینندگان سیبکس در این مورد نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۳