Sibex سیبکس
وزیر ارتباطات خبر داد؛

هزینه پیامك به سامانه شكایت پیامك تبلیغاتی بازگشت

هزینه پیامك به سامانه شكایت پیامك تبلیغاتی بازگشت سیبكس: در پی دریافت هزینه اشتباهی از مشتركان تلفن همراه بابت سامانه رسیدگی به شكایات پیامك های تبلیغاتی، وزیر ارتباطات از بازگشت این هزینه به كاربران اطلاع داد.



به گزارش سیبكس به نقل از مهر، بدنبال راه اندازی سامانه رسیدگی به شكایات پیامك های مزاحم تبلیغاتی كه از شماره های شخصی ارسال می شد قرار بود پیامك های ارسالی به این سامانه مجانی باشد اما با گذشت حدود ۳ روز از طریق اندازی این سامانه مشخص شد كه هزینه پیامك های شكایات كاربران از حساب مشترك كسر می گردد.
در این زمینه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود كه این هزینه ها به صورت اشتباهی از مشتركان كسر می شده و مبالغ كسر شده به مشتركان برگشت داده می گردد.
وی در صفحه شخصی خود در شبكه اجتماعی اینستاگرام نوشت گزارشی از دوستان در مورد دریافت هزینه از پیامك های ارسال به شماره ۱۹۵ دریافت كردم و بعد از بررسی متوجه صحت گزارش شدم.
وزیر ارتباطات ادامه داد: متاسفانه به علت پیكره بندی اشتباه در سامانه، این هزینه از مشتركان كسر می شد. بنابر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت ۱۱ شب گذشته این ایراد برطرف شده و هزینه های كسر شده طی چند روز آینده عودت داده می گردد.
آذری تصریح كرد: هم اكنون این ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد.
وی با ابراز تشكر از مشتركانی كه این اشكال را منعكس كردند، خاطرنشان كرد: تابحال ۴۰ هزار پیامك شكایت از پیامك های تبلیغاتی به سامانه ۱۹۵ واصل شده است كه نصف آن به شكل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیمكارت های مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است.
وزیر ارتباطات تصریح كرد: جزئیات این آمار به زودی از جانب رگولاتوری اعلام خواهد شد.
جهرمی با اشاره به اینكه فاز نخست این سامانه برای پیامك های ارسالی با استفاده از شماره های همراه است، اظهار داشت: به زودی قابلیت دریافت گزارش شكایت از شماره های ثابت و هم شماره های مراكز ارسال پیامك را هم فعال خواهیم كرد.
 

1396/07/28
23:53:15
5.0 / 5
5227
تگهای خبر: موبایل , مخابرات
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است