Sibex سیبکس
سبحانی فر خبر داد

تلگرام طلایی از سرورهای اصلی تلگرام استفاده می نماید

تلگرام طلایی از سرورهای اصلی تلگرام استفاده می نماید سیبكس: رییس كمیته مخابرات و ارتباطات مجلس علت استقبال بالای كاربران ایرانی از تلگرام طلایی را استفاده از پلت فرم و سرورهای اصلی تلگرام اعلام نمود.


رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: تلگرام طلایی با دانش ایرانی از پلت فرم و سرورهای اصلی و فرعی تلگرام بهره می برد و حدود 25 میلیون كاربر ایرانی دارد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس طراح و مجری تلگرام طلایی را پردیس دانشگاه تهران اعلام نمود و اضافه كرد: تلگرام طلایی با فونت فارسی در داخل كشور و بر روی سرورهای ایرانی قرار دارد. سرورهای تلگرام طلایی در خارج از كشور هم همان سرورهای اصلی تلگرام است؛ ازاین رو سرورهای خارج از كشور تلگرام طلایی در كشورهایی است كه سرورهای اصلی تلگرام قرار دارد.
وی متذكر شد: اینكه پردیس دانشگاه تهران چگونه موفق به جلب رضایت تلگرام برای انجام این كار شده سبب تامل است.
رییس كمیته مخابرات و ارتباطات مجلس در واكنش به انتقاد مخالفان تلگرام طلایی به شوخی، اظهار داشت: صیغه تلگرام طلایی صیغه مبالغه است.
سبحانی فر ابراز امیدواری كرد منتقدان و مخالفان تلگرام طلایی این دفعه عزم خویش را جزم فیلتر تلگرام طلایی نكنند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به طرح برخی شایعات در خصوص طرح درخواست رفع فیلتر توییتر، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. جدیدا درخواستی در كمیته مخابرات و ارتباطات مجلس برای رفع فیلتر توییتر مطرح نشده است؛ البته دادستان كل كشور هم بر صدور رای دادگاه برای فیلتر توییتر تاكید داشته است.



1397/03/29
15:10:32
5.0 / 5
4525
تگهای خبر: ارتباطات , مخابرات
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است