کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت سیبکس: مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاهی داد. به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی- مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری-گفت: بمنظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از شروع مهر سال جاری بعد از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم بوسیله پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر به انجام می رسد. قره داغی عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی سال قبل ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در صورتیکه در همین بازه زمانی امسال هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می شود. بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی با اشاره به این که بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، مربوط به دریافت هزینه بیش از تعرفه است، بیان کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاه های اجرائی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت باخبر شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خودرا در سامانه https: //۱۹۵.cra.ir ثبت کنند. منبع: sibex.ir 1401/06/31 18:08:00 5.0 / 5 356 تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , دستگاه این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط اهمیت کمبود تراشه در صنایع مختلف بهبود شبکه های مخابراتی با مدیریت هوشمند پژوهشگر ایرانی استنفورد دهمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می گردد افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۴