Sibex سیبکس

۲۰۱۹ سال گوشیهای تاشو نبود!

۲۰۱۹ سال گوشیهای تاشو نبود! به گزارش سیبكس كارشناسان اعتقاد دارند كه سال جاری میلادی به سالی كه قرار بود سرشار از مراسم رونمایی و عرضه گوشیهای تاشوی جدید باشد، تبدیل نشد.


به گزارش سیبكس به نقل از ایسنا، از سال ۲۰۱۸ میلادی زمزمه هایی مربوط به توسعه، تولید انبوه و عرضه گوشیهای تاشو مجهز به نمایشگرهای انعطاف پذیر شنیده شد بگونه ای كه بعضی از بزرگترین شركت های تولیدكننده موبایل همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی، رونمایی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو خبر دادند تا جایی كه اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی هم كاربران و علاقمندان تكنولوژی شاهد رونمایی گلكسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایكس تاشو بودند.
به عقیده خیلی از كارشناسان فعال در حوزه فناوری، از آنجائیكه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شركت های سازنده هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه كار كنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راكد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای كاربران و شركت های تولیدكننده موبایل به ارمغان بیاورد.
با عنایت به آنكه گوشی گلكسی فولد، اولین گوشی هوشمند تاشو در جهان كه چندی قبل توسط سامسونگ معرفی و رونمایی گردید، با مشكل در صفحه نمایش مواجه گردید خیلی از كارشناسان و تحلیل گران از عدم موفقیت این محصول در بازار سخن گفتند و خاطرنشان كردند كه همانطور كه خیلی از تولیدكنندگان موبایل همچون اپل و ال جی پیشتر اعلام نموده بودند، هنوز برای توسعه و عرضه عمومی گوشیهای هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو انعطاف پذیر زود است و زمان زیادی تا موفقیت این نوع خاص از محصولات باقی مانده است.
با اینكه هواوی هم بعنوان دومین تولیدكننده بزرگ موبایل در جهان پس از سامسونگ مبادرت به معرفی گوشی تاشوی میت ایكس كرد، اما به نظر می آید كه سایر شركت های تكنولوژی تحت تأثیر مشكل و نقصی كه قبرای گلكسی فولد پیش آمد، عجله ای برای توسعه و معرفی محصولات تاشو ندارند تا گرفتار مشكلات و تبعات آتی نشوند.
بر مبنای گزارشی كه در وب سایت engadget آمده است، سال جاری میلادی تبدیل به سالی كه قرار بود میزبان معرفی گوشیهای تاشوی مختلف از جانب برندهای مختلف باشد، نشد.
پیش تر هم مدیرعامل شركت ال جی در این خصوص خاطرنشان كرده بود كه هنوز تكنولوژی نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر به تكامل و شكوفایی نرسیده و نباید در عرضه گوشیهای تاشو عجله كرد.



1398/10/10
12:28:25
5.0 / 5
4734
تگهای خبر: اپل , ال جی , بازار , تكنولوژی
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است