Sibex سیبکس
یك مقام مسئول در رگولاتوری:

جزئیات اینترنت جبرانی برای مشتركان موبایل

جزئیات اینترنت جبرانی برای مشتركان موبایل به گزارش سیبكس مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان رگولاتوری اظهار داشت: بسته های جبرانی برای قطع اینترنت در هفته های اخیر، فعلا برای كاربران موبایل فعال می شود و درحال مذاكره با اپراتورهای اینترنت ثابت هم هستیم.


پیمان قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمهیداتی كه اپراتورهای ارتباطی برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت به علت عدم استفاده كاربران از اینترنت بین الملل در دو هفته اخیر در نظر گرفته اند، اظهار داشت: پیرو هماهنگی های انجام شده اپراتورهای موبایل پذیرفته اند كه عینا همان بسته های اینترنتی كه از جانب مشتركان خریداری شده بود اما به علت عدم دسترسی به اینترنت بین الملل، مورد استفاده قرار نگرفت، بار دیگر برای مشتركان فعال شود. وی افزود: برای مثال اگر مشتركی بسته یك گیگ یك روزه خریداری نموده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده نماید، قاعدتا همان بسته یك گیگ یك روزه، باردیگر برایش فعال می شود. مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینكه این مورد از جانب اپراتورهای موبایل در حال اطلاع رسانی به مشتركان است، اضافه كرد: این بسته های اینترنت جبرانی به مرور برای كاربران فعال خواهد شد. وی با تاكید بر اینكه اختصاص اینترنت هدیه از جانب برخی اپراتورها، ارتباطی با اینترنت جبرانی ندارد و مقرر است از مردم به هر شكلی دلجویی شود، اظهار داشت: اپراتورهای موبایل قول داده اند كه عینا همان بسته ای كه كاربر آنرا در اختیار داشت و نتوانست در این ایام از آن استفاده نماید، باردیگر فعال شود. قره داغی افزود: این مورد شامل استفاده كاربران از اینترنت بین الملل در اپراتورهای موبایل می شود و فعلا این هماهنگی برای اپراتورهای سیار صورت گرفته است. برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت كاربران ثابت (ADSL ) هم در حال مذاكره با اپراتورها هستیم تا تمامی مشتركان بتوانند از این مزیت استفاده كنند. مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاكید بر اینكه اپراتورها برای اختصاص اینترنت جبرانی به كاربران، مطابق با پروانه فعالیتشان الزامی ندارند، اظهار داشت: اما مطابق با دستور وزیر ارتباطات، اپراتورهای موبایل پذیرفتند كه این اقدام را انجام دهند و انشالله اپراتورهای ثابت هم این كار را انجام خواهند داد. وی گفـت: اگر مشتركی مدعی است كه بسته اینترنتی داشته اما در این ایام از آن استفاده نكرده و اپراتور هم آنرا جبران نكرده و به وی اینترنت جبرانی تخصیص نیافته است، ابتدا مبحث را با مركز تماس اپراتورها مطرح كند و چنانچه مشكل حل نشد، می تواند شكایت خویش را برای پیگیری رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ به ثبت برساند.

1398/09/09
15:02:42
5.0 / 5
10
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است