Sibex سیبکس

ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس تفاهم نامه همكاری امضا كردند

ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس تفاهم نامه همكاری امضا كردند به گزارش سیبكس شركت ایرانسل از یك سو با دانشگاه تربیت مدرس تفاهم نامه همكاری با محوریت تحقیق و توسعه امضا كرد و از جانب دیگر بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران، مورد تقدیر قرار گرفت.



به گزارش سیبكس به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، یكشنبه ۱۲ خردادماه در جهت پشتیبانی از شركت های دانش بنیان نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و در جهت برگزاری دوره های آموزشی، هم افزایی در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی و پیاده سازی راهكارهای نوآورانه، توسعه خدمات ارزش افزوده و دیجیتال، تفاهم‎نامه همكاری ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس به امضا رسید.
تفاهم نامه حاضر كه به امضای دكتر محمدتقی احمدی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس و دكتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل رسیده است همكاریهای طرفین را در جهت كم كردن فاصله میان صنعت و دانشگاه گسترش خواهد داد و تلاش دارد خدماتی در حوزه های فنی و آماده سازی نیروهای دانشگاهی برای حضور در صنعت عرضه نماید.
ایرانسل قبل از این هم تفاهم نامه هایی در حوزه آموزش با معاونت علمی ریاست جمهوری، قرارگاه مهارت آموزی كاركنان وظیفه و سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور امضا نموده است.

تقدیر از ایرانسل بابت بهبود شرایط ارتباطی در مواقع بحران با حضور وزیر ارتباطات
از سوی دیگر، نشست دو جانبه هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۲ خردادماه با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دكتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر و تعدادی از مدیران اپراتورها به منظور توسعه همكاری ها بین دو مجموعه در سازمان امداد و نجات برگزار گردید.
در این مراسم، از عملكرد منسجم، پاسخگویانه و متعهدانه دكتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل شركت خدمات ارتباطی ایرانسل كه با ارائه خدمات مستمر به هموطنان متأثر از سیل های سال جاری، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در حوزه امداد و نجات در برای استفاده از تكنولوژی های مدرن و ظرفیت های نوین ارتباطی در مواقع بحران بودند، تقدیر گردید.
مهندس باقر صمدی، مدیر كل توسعه محصول و خدمات ایرانسل، به نمایندگی از دكتر بیژن عباسی آرند این تقدیرنامه را دریافت كرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاكید بر نقش داوطلبان در برای كمك به سیل زدگان، به تكنولوژی مدرن و ظرفیت های نوین ارتباطی اشاره نمود.

وی با تاكید بر احتیاج به دریافت خدمات امدادی در شرایط بحرانی، اظهار داشت: كد دستوری #۱۱۲* هم بدین منظور به بهره برداری رسید تا موقعیت مكانی فرد حادثه دیده در هر نقطه ای از كشور با گرفتن این كد دستوری، به اپراتورها و سپس امدادگران هلال احمر اعلام گردد. كمك های مردمی در حوادث هم از راه همین كد دستوری قابل جمع آوری خواهد بود.
ایرانسل قبل از این طی مراسمی، پنج میلیارد ریال به سیل زدگان اهدا كرده بود و علاوه بر آن، مبلغ ۵۵ میلیارد ریال هم برای كمك به بازسازی زیرساخت ها در مناطق سیل زده مختص كرده است.
ایرانسل با وقوع بارش های شدید و شرایط جوی سخت در استان های مختلف، با اعزام سریع كارشناسان فنی به منطقه های صدمه دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع ترین زمان ممكن شبكه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل زدگان، به دفعات مكالمه و پیامك منطقه های سیل زده را مجانی اعلام نمود.
در زمان بحران، تیم فنی ایرانسل با عنایت به شرایط بوجود آمده از منابع مختلف تأمین كننده انرژی مثل ژنراتورها، برای برق رسانی و فعال نگه داشتن آنتن های مخابراتی بهره برد و شبكه را جهت استفاده مشتركان خود و مشتركان اپراتورهای دیگر كه از راه رومینگ ملی از شبكه ایرانسل استفاده می كردند، پایدار نگه داشت. همینطور بررسی و رفع مشكلات احتمالی مشتركان مناطق صدمه دیده از راه تماس با مركز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفته است.

1398/03/13
15:11:06
5.0 / 5
4351
تگهای خبر: ارتباطات , تكنولوژی , توسعه , خدمات
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است